2014/02/02

a month in photographs: january


Dobry wieczór! Styczeń już minął, brawo, spadł śnieg i wszyscy mamy go już dość, ja udaję że się uczę i coś tworzę, lecz słusznie nikt w to nie wierzy, tak naprawdę tylko się turlam przez życie, czyli nic nowego. Oto kilka styczniowych zdjęć. Na trzech ostatnich studniówkowicze, ach studniówka, punkt kulminacyjny stycznia. Niestety nie uchowało się żadne przyzwoite zdjęcie mojej sukienki, mianowanej suknią księżniczki przedszkolnej. Ale nic nie szkodzi, założę ją pewnie jeszcze jakieś milion razy. A jeśli ktokolwiek jest ciekawy jak było, to było wyśmienicie. Poza tym, że dopiero po powrocie naprawiłam lampę błyskową do la sardiny, lomo relacja zatem nie powstała, ale nie ma co płakać. Słabo ostatnio z tymi zdjęciami, rozleniwiłam się i ręce mi jakby zwiotczały, zresztą nie mam czemu robić zdjęć poza kubkom z kawą, i kubkom z herbatą, mój żywot został sprowadzony do dwóch ograniczonych, horyzontalnych przestrzeni w moim pokoju - stołu i łóżka. Przepraszam więc za monotonność, nie oczekuję przebaczenia.
Zdjęcie pierwsze zrobiła Magda.

Szósty dzień stycznia, płachta zniknęła, a przygnębiający błotośnieg jeszcze nie istniał
Zimnozimnozimnozimno zimno
Tak, mam dziką obsesję na punkcie tego kubka 
Wtedy sto, nie umiem liczyć, ale dziś już chyba tylko dziewięćdziesiąt dwa dni do matury.

37 comments:

  1. Bardzo ładnie piszesz i masz śliczny uśmiech :) Ehh, brakowało mi już trochę sparksandwhispers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podpisuję się :) Coś za cichutko tu ostatnio było!

      Delete
  2. jeju wyglądałaś przepięknie!!! A Mikołaj chodzi z Tobą do klasy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję <3 tak, chodzimy razem do klasy

      Delete
  3. pierwsze zdjęcie idealnie obrazuje ostatni tydzień semestru w liceum ;)

    ReplyDelete
  4. a twój chłopak nie miał krawatu pod kolor twojej sukienki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah jak widać :) ale to przecież nie jest konieczne

      Delete
  5. Jesteście piękni! :)
    Brakowało mi już Twoich postów, dobrze jest tu wrócić.
    Czekam na więcej Ciebie!
    Powodzenia i wysyłam uściski!

    ReplyDelete
  6. Świetny strój a'la lata 20, o ile dobrze widzę ;)

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądałaś :)
    Zdjęcia u Ciebie są zawsze niezwykle klimatyczne, nawet jeśli przedstawiają one tylko kubek z herbatą. Fajnie by było, gdybyś częściej dodawała posty, ale rozumiem, że nie zawsze się da.

    ReplyDelete
  8. uwielbiam twojego bloga, idealne zdjęcia, idealny tekst!
    dodawaj coś częściej ;*

    ReplyDelete
  9. pięknie wyglądałaś na studniówce <3
    świetnie opisałaś szkolne przygnębienie pt. "niemamczasu-niemamsiły-chcęumrzećaleniemamnatoczasuanisiły". pomyśl, że za dziewięćdziesiąt dwa dni będzie po wszystkim :)
    pisz częściej!

    ReplyDelete
  10. Aaaa ojejku, chciałabym każdemu z osobna, ale powtórzyłabym dziesięć razy to samo - DZIĘKUJĘ Wam strasznie bardzo za tyle miłych słów! Mi również brakuje beztroskiego blogaskowania, więc zrobię co w mojej mocy żeby było lepiej i przynajmniej odrobinę częściej <3

    ReplyDelete
  11. masz czasem tak, że zostawiasz wszystko na ostatmnią chwilę? np. naukę na jakiś sprawdzian czy... naukę do matury jak to bywa w moim przypadku ;o

    ReplyDelete
  12. miło zobaczyć jakiś nowy post od Ciebie :) prześlicznie wyglądałaś na studniówce, towarzyszący zresztą też ;)

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądaliście :) i twój styl pisania jest fenomenalny.
    Ps. powodzenia na maturze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, na pewno się przyda!

      Delete
  14. gdzie aplikowałaś do UK?:)
    świetny blog, pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bath, UCL, Oxford Brookes, Manchester i Edynburg. Dzięki!

      Delete
  15. eh, pamiętam siebie rok temu o tej porze - tak samo kursowałam między biurkiem a łóżkiem. ale za to jaka radość w maju, jak człowiek juz wszytsko ma za sobą ;)

    ReplyDelete
  16. Nawet nie wiesz jak tęskniłam :( Cieszę się, że wreszcie jest nowy post. Chociaż przeglądam całe masy blogów (teraz już rzadziej <3 liceum) to twój chyba na zawsze pozostanie jednym z moich ulubionych. Nie wiem jak to robisz, ale czuję tutaj taką specyficzną atmosferę (dobra nie będę nawet próbowała tego opisywać). Matura za 92 dni! Jejku jak szybko to zleciało. Moja co prawda za rok, ale już wiem z doświadczenia hoho! że to minie bardzooooo szybko! Wchodzę w jakiś depresyjny nastrój więc kończę. Powodzenia w ostatnich tygodniach szkolnych! (ale liczę jeszcze na parę postów przed maturką :*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakie to strasznie miłe, dziękuję! Postaram się :)

      Delete
  17. Naprawdę dobry blog ! super zdjecia :)

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia, szczególnie 4, strasznie mi się podoba *-*
    Pozdrawiam!

    ohmfh.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. lubisz może Arctic Monkeys? :)

    ReplyDelete
  20. Co zamierzasz studiować?
    A.

    ReplyDelete
  21. polecasz liceum z IB? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Swoje polecam, o innych nie wiem wiele :)

      Delete
  22. Mam do Ciebie ogromną prośbę! Mogłabyś mi napisac jak stworzyłaś ikonki? (fb,tumblr,itd) Byłabym Ci wdzięczna, pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  23. Wspaniała Agato, czy możemy się spodziewać w najbliższym czasie posta? Przykra jest ta blogowa posucha... :) Wyczekuję niecierpliwie dawki inspiracji!

    M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Napiszę coś jeszcze przed końcem miesiąca. Za to po egzaminach planuję reaktywację i dużo nowych rzeczy :)

      Delete
  24. czy pierwsze zdjęcie jest robione może ZENITem? :/

    ReplyDelete